pittenerik.blogg.se

Snart är ju sommaren här! ...

Publicerad 2013-03-27 22:46:16 i Allmänt,

ja som sagt så lägger vi snart ut vido med svar på era frågor. Men de blir väl ksnske imorgon :)
 
men aa på tal om ingenting så de ju faktiskt sommar snart. Jag som alltid har varit sport intresserad på alla sätt glor lite fotboll på tven ibland nu för tiden. Vad hände? Vart tog all energi och all lust vägen? en bra fråga. 
 
men nu iaf så börjar jag komma igång igen, kanske för att de är somnar snart.. Haha..
nej men jag har börja kommit igång. Gått långa promenader ett tag nu o nu har jag börja träna också. I måndags gymma jag och bella, bra hård körnig! O idag simma vi utan paus i 1 och en halv timme. Helt slut men.. Nu blir de gym eller simma två gånger i veckan plut träning hemma var dag. kanske kommer bli ett resultat till sommaren.
 
jag sa göra som alla säger: fimpa röken , behåll glöden! 
 
//pitten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela