pittenerik.blogg.se

Nu är vi tillbaka , på riktigt!

Publicerad 2013-03-21 23:58:08 i Allmänt,

Hej allihopa :) 
Nu är den här bloggen på riktigt, vi har gjort klart allt på den så nu kör vi igång! Wiihoo! ;) 
 
Den här bloggen har jag Jennifer Pitkänen "pitten" med Jennifer Eriksson "erik" som är min bästa vän. Vi starta den här bloggen tillsammans för att vi är/pratar hela tiden så vårat Liv ser tyyp likadant ut. Så istället för att ha två bloggar där vi skriver samma saker kan vi ju ha en o samma tillsammans. Jag skulle aldrig kunna dela blogg med någon annan för jennifer o jag kan typ allt om varandra o gör typ samma saker på dagarna, så d här funkar ju bra :) Vi går i samma klass, vi e närmre varandra än någon annan o vi kan varan  innefrån och ut, uppefrån och ner. Hon e min andra halva. Jennifer o jag har snart varit såhär bra vänner i ett år, o d ska vi ju fira såååklart. Men på oss kan man ju tro att vi känt varandra sen vi va små men så e d inte.. Jag o jennifer kom varandra så här nära väldigt fort för att båda hade d tufft ett tag men vi tog hjälp o stöd från varandra så allt var lättare att gå igenom. Hon är en så jävla bra människa o hon e den som alltid kommer stå mig närmast. Vi hade en blogg sen tidigare men vi har bråkat ett tag där för att vissa människor vill splitra på oss, visst d kan få oss osams men absolut inte få isär oss. Men nu vet vi va folk håller på med o skiter i dom o gör allt för att hålla ihop vänskapen. Därför har vårat förra bloggande inte gått så bra, haha.
Men aa tillbaka till jennifer, hon är en så sjukt bra människa, hon gör allt för att andra ska va lyckliga o må bra. Hon har en jävligt bra humör och man är alltid glad tillsammans med henne. Hon tar bort ens bekymmer. Hon är snyggt o aa liiiite smart men snyggheten tar över d dumma på henne. Hon är sprallig som fan o ska alltid ut på bus. En sån vän man vill ha lixom! :) jennifer är för mig världens bästa tjej för hon e inte den som sviker i första taget. Jag älskar henne allra allra mest :) 
 
 
// pitten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela