pittenerik.blogg.se

Erik här, min Pitten

Publicerad 2013-03-22 10:10:00 i Allmänt,

Ja Pitten skrev ju sånt fint inlägg så nu har ju jag turen att inte behöva förklara mig massa! Men
som sagt, vi har bråkat en del och då glöms bloggen bort.
 
Men ja hon hade ju förklarat mig så gulligt så nu får jag försöka slå det och förklara min allra
bästa vän! Ja, vart ska jag börja? Där har vi tjejen med humor, eller hon har nog rätt
dålig humor haha men vi ha samma humor och skrattar alltid åt samma saker och
förstår alltid varandra! Hon är världens snällaste och ställer alltid upp, även om vi brister båda två ibland
så är hon världens bästa och alltid den jag pratar med först när jag
mår dåligt. Med Jennifer är aldrig dagarna likadana, det händer alltid nåt nytt och oväntat och
man har alltid roligt. Hon är lite smått galen och vi har många minnen när vi skämt ut oss till tillsammans.
Men vad gör de? Man lever bara en gång!
Vi brukar säga att vi skulle vilja vara kompisar med oss själva, haha egoistiskt men det 
får man ju faktist va ibland. För dagarna tillsammans, är dom allra bästa!
 
Tjejen ställer alltid upp på allt och alla, hon är grym på alla sätt och vis och
jag vet att om vi vore hundra mil ifrån varann och jag behövde henne.. Skulle hon göra
allt för att hjälpa mig så gott hon kan. Jag kommer alltid vara tacksam över en vän som henne!
Det finns inte ord som beskriver henne tillräckligt, men vad som än händer kommer
hon alltid vara nummer 1 för mig!
Jag älskar dig min ängel, som headern säger
"A brunette and a blonde with an inseperable bond"
 
Och till er läsare så hoppas jag ni stannar och läser om vårat underbara och lite smått
galna liv, de e våran vardag.. Men ingen vanlig vardag!
 
// Eriik

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela