pittenerik.blogg.se

Att bara få komma bort..

Publicerad 2013-03-22 14:25:24 i Allmänt,

Som sagt så e ju jag i gävle, känns som att man e i en annan värdsdel för d e så jävla långt bort.. Usch.. Men hur långt bort d nu än e så e d super skönt att komma bort från östhsmmarskomun ett tag, där inte så många känner en. Man får vara hur som helst utan att folk bryr sig. D går ju inte riktigt i östhammarskomun där man annars e hela tiden.. Haha.. 
 
Nej men här ska jag stanna ett tag, va med den del av familjen jag har här och bara ta d lungt. Man får ju ha d lungt nu o ladda stenhårt till Valborg! Wiihoo! 
 
Men jag måste ju säga att jag saknar min andra halva eriik. men jag ringer henne ikväll o skrattar av mig lite. Haha snart får jag ju träffa na igen :) 
 
//pitten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela